Про компанію
Один із важливих напрямів роботи компанії «Цитрус» — ефективна співпраця з корпоративними клієнтами.
Оновлюйте мобільну техніку, гаджети та аксесуари. Преміюйте співробітників, купуйте подарунки партнерам чи колегам. З Цитрусом все це вигідно та зручно!
Вже понад 500 компаній обирають Цитрус як надійного партнера у сфері корпоративних закупівель. Вибирайте і ви!
Дізнатись умовиНаші переваги
Широкий асортимент та найкращі ціни.
Асортимент, з яким ми працюємо, складається з найкращих моделей мобільної техніки, гаджетів та аксесуарів. Формуючи матрицю асортименту, ми забезпечуємо найкращі ціни на продукцію.
Якісна техніка.
Ви отримаєте лише сертифіковану техніку з офіційною гарантією від виробника.
Індивідуальний підхід до клієнтів.
Ми цінуємо час наших клієнтів та робимо процес замовлення зручним та простим. Ваш персональний менеджер врахує усі ваші побажання, відповість на запитання, підбере та презентує вам найкращі рішення.
Національна мережа гаджетів та аксесуарів.
Мережа «Цитрус» – це 50 першокласних магазинів. Ми представлені в таких містах, як Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Миколаїв, Вінниця, Кривий Ріг, Херсон, Ізмаїл, Чорноморськ та Краматорськ, Павлоград, Полтава, Черкаси, Чернігів.
Наші сервіси
Цитрус Майстер
Сервіс з персонального налаштування та прокачування нового гаджета. Усього 30 хвилин і ваш гаджет готовий до високопродуктивної роботи.
Цитрус Захист
Страхування гаджетів від поломок, крадіжки чи негарантійних випадків із повним чи частковим відшкодуванням коштів.
Фінансовий захист
Відшкодування вартості смартфона або планшета у разі його поломки або пошкодження.
Подарунковий сертифікат
«Карта для покупок» вільного номіналу – найкращий подарунок для вашого партнера, клієнта, коханої людини чи друга.
Умови доставки
Самовивіз із магазину мережі Цитрус
Адресна доставка у будь-якому місті України нашими партнерами
Доставка до відділення «Нової Пошти» у будь-якому населеному пункті України
Найпоширеніші питання
Так, ми працюємо з ПДВ, ціни на сайті та у рахунку вказані з урахуванням ПДВ
Для оплати товарів за безготівковим розрахунком Вам необхідно при оформленні замовлення вибрати тип оплати «Безготівкова» та заповнити рекомендовані поля. Після погодження з менеджером відділу безготівкового розрахунку або підтвердження в автоматичному режимі, а також підтвердження резерву Вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру.
Наданий Вам рахунок дійсний три банківські дні, враховуючи день його виставлення. Якщо Ви плануєте оплачувати рахунок після закінчення цього терміну, то необхідно уточнити наявність товару та актуальність ціни. Тому що продавець не несе відповідальності за наявність товару після оплати недійсного рахунку.
Юридичні особи можуть отримати товар за типовою довіреністю форми М2 з документом, що підтверджує його особу (паспорт/права), на підставі якого і виписана довіреність.
Або особисто директором з круглою печаткою підприємства і документами, що підтверджують його особистість (у разі якщо підприємство працює без печатки, отримання з паспортом та документом про призначення)
У разі отримання товару ФОП потрібна довіреність, якщо його забирає співробітник ФОП, а не сам підприємець. При оформленні замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю необхідно надати такі документи:
Замовлення відвантажується після зарахування коштів.
Для державних організацій, які оплачують рахунки через казначейства, щодо формування замовлення:
Після отримання замовлення, Вам зателефонує фахівець для його підтвердження. На електронну адресу будуть надіслані документи:
Оригінал видаткової накладної та рахунки можна буде отримати самостійно при отриманні товару або ж ми відправимо поштою. Якщо є можливість оплати замовлення за скан-копією документів, то оригінали отримуєте разом із товаром після зарахування коштів.
Контакти
Телефон гарячої лінії
(044) 502 70 20Спеціаліст з роботи з юридичними особами:
c 09:00 до 18:00
понеділок-п'ятниця
Дякуєм за звернення