Електротранспорт: сучасний вибір для активних людей
Практичний, швидкий, компактний, маневрений – персональний електротранспорт стає прекрасною альтернативою громадському. Він зручний для переміщення по місту і довгих прогулянок. Важливо лише правильно підібрати модель відповідно до ваших завдань.
Переваги такого транспорту:
- можливість швидко дістатися в потрібну точку без пробок;
- комбінування з іншим видом переміщення – наприклад, на моноколесі можна доїхати від будинку до метро без необхідності чекати маршрутне таксі, трамвай, тролейбус;
- можливість обмежити соціальні контакти при переміщенні;
- простота управління;
- екологічність;
- зручність зберігання.
Як підібрати персональний транспорт?
Обираючи такий пристрій, продумайте сценарії його використання, вік та уподобання користувача. У кожного типу електротранспорту свої особливості:
- гіроборд – являє собою платформу на колесах, яка управляється бортовим комп'ютером. Використовується як на вулиці, так і в приміщеннях, наприклад, великих офісах або торгових залах. Прохідність гіроборда залежить від діаметра коліс – від 3 до 20 дюймів;
- гіроскутер – конструкція нагадує гіроборд з рульовим стовпом, що робить управління більш комфортним. Швидкість – в середньому 15-20 км / год, у деяких моделей до 35 км / год;
- електроскейт – скейт на колесах з електроприводом, управління відбувається за допомогою пульта, а максимальна швидкість складає до 25-30 км / год;
- моноколесо – як і гіроборд, працює за принципом гіроскопа. При цьому їм складніше управляти, тому що важливо тримати бічну рівновагу. Розвиває швидкість до 20 км / год;
- електросамокат – більш універсальний і комфортний вид електротранспорту. Здатний розігнатися до 60 км / год;
- електровелосипед – велосипед, оснащений електромотором. Розвиває швидкість 55-60 км / год;
- електроскутер – популярні пристрої зі швидкістю до 70 км / ч. Вони економічні в обслуговуванні та зручні для користувачів різних вікових груп;
- електромотоцикл – розвиває швидкість до 160-190 км / год. Враховуйте, що згідно ПДР України, транспорт з електродвигуном потужністю менше 3 кВт не вимагає реєстрації і прав на управління. Якщо потужність пристрою від 3 до 4-х кВт, будуть потрібні водійські права категорії А1, більше 4 кВт – права категорії А.
Окреме місце займає водний персональний електротранспорт для активних розваг на водоймах – акваскутери і SUP-борди c приводом.
Враховуйте і технічні характеристики електротранспорту:
- максимально допустима вага;
- максимальна швидкість;
- запас ходу;
- потужність мотора;
- особливості акумулятора – потужність, час зарядки, захищеність батареї;
- діаметр коліс;
- особливості управління;
- розміри і вага транспортного засобу.
Чому вигідно купити персональний транспорт в Цитрус?
- У нашому каталозі представлена техніка від перевірених виробників в широкому асортименті.
- На сайті регулярно проводяться акції і часто бувають вигідні знижки.
- Ми надаємо детальні і достовірні описи до товарів.
- Наші фахівці безкоштовно консультують онлайн і допомагають зробити оптимальний вибір.
- При покупці техніки, аксесуарів відкриваємо гарантію.
- Покупки сплачуються зручним для вас способом.
- При необхідності оформляємо кредит з фіксованим щомісячним внеском.
- Доставляємо по Україні: в Харків, Миколаїв, Полтаву, Чернівці, Херсон, Вінницю.
- В Одесі та Києві безкоштовно доставляємо придбаний електротранспорт кур'єром.
Электросамокат Like.Bike Solo (Black) 780 Wh
27 999 ₴
Аноним
Досвід використання: Розумію що треба написати відгук, бо це мега надійний самокат з деякими мінусами, про які потрібно сказати. Наїздив вже 1450км, купив вже більше року назад. Купив щоб возити двох малих в садочок, прикріпив на стойку ручку для одного, другий тримається за кермо, я стою на майданчику який ззаду. Реально проїзжає 40км на першій швидкості - десь до 25 км на годину. Другий режим просто пушка - навалює десь 40кмч, але це просто кайф і гул двигуна дуже подобається. Гальма спрацьовують спочатку від рекуперації, якщо вона там є)) Їжджу всюди і по лісах і стежках і по парках. Важкий, але по іншому і не може бути. Мінуси - це вилка яка була раніше, пружинна, це просто катострофа - вона технічно була непродумана, шток по якому ходив амортизатор вилазив знизу і бився об гайку, я стільки витратив часу щоб цього уникнути і міняв пружини і додавав прокладки різні. Врятувався заміною амортизатора, але тепер ЦИтрус поставив трушний амортизатор. Думаю цей має бути пушкаракета. Мінуси - заднє крило, його наче немає, будь який мокрий асфальт і вода з піском у вас на дупі і на рюкзаку. Лікується за 1000грн - крило-відсікач. Спочатку відчував скрип в стойці керма, але це ок, треба підтягнути разок, хоча я так і не підтягнув і гарно їзджу і тріск не збільшився.
Плюси: Надійний, проїде всюди, гарний задній амортизатор, агресивна резина, швидкий, на 1 швидкості проїде 40км, гарне світло і підсвітка.
Мінуси: Передня пружинна вилка це повне дно, нова, думаю, супер. Заднє крило - треба врахувати + 1000грн на доопрацювання, бо спина буде мокра.
Докладніше