Citrus Logo Image

Цитрус перетворює свої магазини в інноваційні розважальні центри

2905 переглядів


Мережа магазинів «Цитрус» оновлює концепцію своїх магазинів, додаючи в них ще більше інтерактивних зон, в яких кожен бажаючий може прекрасно провести час із найпередовішими і технологічними гаджетами у світі. Першим оновлений дизайн отримав київський магазин, розташований в торговому центрі «Dream Town». Його площа зросла майже в півтора рази з 420 до 600 квадратних метрів, а всередині з'явилося 9 тематичних зон замість 3, 8 з яких є інтерактивними.

Що змінилося


Збільшилася площа магазину, що дозволило розмістити в ньому більше товарів, створити 6 додаткових зон, де відвідувачі можуть не просто дізнатися про технічні можливості гаджетів, але і протестувати їх. У зв'язку з ростом площі магазину виріс його штат з 18 до 25 продавців-консультантів. З них постійно знаходяться у торговому залі 18 (раніше було 13). У центрі магазину з'явився шестиметровий проекційний екран для трансляції промороликів.

Нові шість зон:
розумний будинок (роботи-пилотяги, камери спостереження, розумні чайники, тестери etc);
3D-ручки і 3D-принтери;
тв-зона (телевізори та ігрові приставки);
зона релаксації (масажні крісла);
beauty-зона (засоби догляду за тілом та обличчям: вакуумні очищувачі, масажери);
дитяча зона (інтерактивний стіл Think Touch і Android-планшети для того, щоб розважити дітей).

Що це дасть відвідувачам магазинів


Всі пристрої в магазині (крім гаджетів для гігієни) можна брати в руки і користуватися ними. Це можливість отримати реальний досвід користування без придбання пристрою. Або шанс доторкнутися до інноваційних технологій, зазвичай доступним лише відвідувачам технологічних виставок. Наприклад, отримати перший урок їзди на електричному гіроборді, влаштувати стрілянину з унікальною для нашого ринку автоматичної зброї з використанням шолому віртуальної реальності або розслабитися у масажному кріслі. При цьому можна залишити дітей в спеціальній зоні, де вони зможуть весело провести час за грою з інтерактивним столом Think Touch, що працює під управлінням Android.

Чому це важливо


«Ми хочемо перетворити магазини Цитрус у постійні виставки передових технологій і сучасних гаджетів», - коментує трансформацію магазину Юлія Дробишева, PR-директор мережі магазинів Цитрус, - «наші магазини вже є точкою тяжіння всіх, хто цікавиться сучасними технологіями. І ми хочемо, щоб вони стали центрами розваг і інновацій для українських споживачів. До кінця цього року планується провести редизайн усіх наших флагманських магазинів».