"Вибір Країни" — народний знак якості, якому довіряють.
Мережу магазинів "Цитрус" було визнано Ритейлером техніки 2023 року за даними незалежного дослідження ринку України.
Група компаній «ЦИТРУС» складається з окремих юридичних осіб без єдиної материнської компанії.
Центральний офіс розташований за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20.
Група компаній контролюється Акціонерним товариством «Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «СТЮАРТ» (ідентифікаційний код Фонду 43770676, код Фонду в ЄДРІСІ 13300991, місцезнаходження: 01024, м. Київ, вул. Богомольця, б.7 / 14, пом. 182, кім. 3), кінцевим і єдиним бенефіціарним власником та контролером якого є Топал Григорій Іорданович.
Група здійснює такі види діяльності: роздрібна торгівля телекомунікаційним обладнанням в спеціалізованих магазинах, неспеціалізована оптова торгівля, надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, а також надання супутніх послуг з обслуговування та ремонту телекомунікаційного обладнання та інших електронних приладів.
Група компаній має виключне право на використання ТМ «Цитрус». (№295173)
Група здійснює свою операційну діяльність в основному на території України. Середньооблікова чисельність працівників за рік, що закінчився 31 грудня 2020 року, становить 2021 чоловік.
У зв'язку з випадками появи некоректної інтерпретації структури компанії Цитрус в ЗМІ, вважаємо належним, дати пояснення щодо
компаній, які не входять до групи компаній Цитрус.
Компанії "ЗТ-Інвест", "ЦеТрейдінг", "Гаджет Трейдинг" не входять і ніколи не входили до акціонерного товариства «Закритий
недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «СТЮАРТ», який об'єднує в собі групу компаній Цитрус.
«Цитрус» – це добре помітний і впізнаваний ритейл на ринку України, що включає мережу з більше 71
магазинів і інтернет-магазин ctrs.com.ua.
Ми працюємо в унікальному для України форматі інноваційних розважальних центрів в яскравому сучасному дизайні,
площею до 2000 м².
Це відкритий доступ до товарів, інтерактивні зони віртуальної реальності, електротранспорт і пристрої
розумного будинку, доброзичливий і грамотний персонал. Місце, де вам завжди раді.
Цільова аудиторія Цитруса – активні, просунуті користувачі девайсів і гаджетів: від навушників до ноутбуків,
від квадрокоптера до електробайка.
Ми цілеспрямовано займаємося популяризацією електротранспорту в Україні, перші виділили персональний в окрему
категорію і познайомили українців з цим способом пересування.
У 2016 році за підтримки Цитруса був проведений
перший чемпіонат України з моноколеса.
Онлайн магазин ctrs.com.ua впевнено тримається серед лідерів інтернет-торгівлі в Україні.
Центральний офіс знаходиться в Одесі
(доступна віртуальна екскурсія).
Компанія розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також освітніх просторів у флагманських магазинах мережі.
Ми починали з оптових продажів мобільних телефонів у 2000 році. Всі пам'ятають великі Нокіа і маленькі Еріксон?) Перший роздрібний магазин був відкритий в Одесі в червні 2000 року з яскравою назвою Zitrus.
Потім був CITRUS і нарешті ми зупинилися на добре відомому сьогодні ЦИТРУС.
У 2007 інтернет-магазин Цитрус починає здійснювати доставку в будь-яку точку України. На той час – це був прорив.
У 2011 відкривається перша точка видачі інтернет-магазину.
Цитрус робить акцент на техніку Apple і розширює сегмент цільової аудиторії.
Історія замовчує в якому саме році ми відкрили новий формат магазинів.
Ми думаємо що це було в 2014 або 11? Може хто пам'ятає?)
Вперше в Україні покупець побачив відкриту викладку гаджетів та інтерактивні демо-зони замість скляних вітрин, саме в Цитрусі. З тих пір телефони, планшети і ноутбуки можна чіпати, перевіряти і тестувати. Пізніше цей прийом перейняли й інші мережі.
Продавці-консультанти поміняли строгі костюми на кеди, футболки і джинси. У наших магазинах вже тоді була незвичайна, яскрава атмосфера, яка дуже личить тій новизні, яку ми несемо.
У 2014 році компанія оголошує старт продажів
Xiaomi і
Meizu на правах ексклюзивного дистриб'ютора і першою
знайомить українців з китайськими брендами. Це був важкий шлях, але ми його пройшли разом з вами.
Купити щось вироблене в Китаї тоді вважалося неприйнятним через сформовані упередження про низьку якість. Роки
пройшли і тепер негативні переконання до цих брендам не належать. Пізніше продавати продукцію Сяомі та Мейзу
стали й інші мережі.
2016 – відкриті перші точки ЦитрусПроката в Одесі та Києві, в прогулянкових зонах Аркадії та ВДНГ. Відмінний спосіб познайомитися з новою та незвичною розвагою на той час і розвинути нову культуру використання.
2018 - 27 липня компанія Цитрус першою в Україні відкрила
Apple Shop – спеціалізовану торговельну зону
площею 60 м² з продукцією Apple.
Під час відкриття у флагманському магазині Мега Цитрус в Одесі було продано 140 iPhone!!!
Це був абсолютний рекорд ринку.
2019 – відкриті ще два Apple Shop в Києві – в МегаЦитрусі, розташованому на вул. Хрещатик, 29, і в ТРЦ «Lavina»
Apple Shop розміщується тільки в магазинах ключових авторизованих роздрібних партнерів по всьому світу.
Цитрус має статус Apple Authorized Reseller.
На даний момент на території України Apple Shop є тільки в нашій мережі.
Це означає, що у нас ексклюзивні пропозиції, офіційна техніка бренду, в найширшому асортименті. Консультанти Цитруса знають про Apple все, допоможуть обрати ідеальний девайс, будь то iPhone, MacBook, iPad, навушники або периферія.
2020 року – рік епідемії коронавіруса. Запам'ятаємо його з кращого боку. Наприклад, виріс попит на техніку для здоров'я – очищувачі, зволожувачі повітря, інгалятори і смарт годинники. В той епічний березень ми поринули в онлайн, адже це легко і безпечно – купувати, сидячи вдома.
Одна з ключових послуг, яку впровадила компанія для своїх клієнтів –
ЦитрусМайстер. І це теж повторили інші ритейлери з
різним ступенем успішності.
Починалося все з налаштування смартфонів під користувача, зараз наші майстри встановлюють все, що є в
асортименті Цитруса і вимагає професійного підходу (пральні машини, кондиціонери, холодильники, варильні
поверхні та інше).
Програма Цитрус Обмін – можливість оцінити старий пристрій та обміняти його на новий гаджет. Старі гаджети відправляються в наш сервіс.
Цитрус Академія – для навчання всіх бажаючих створений проект, де люди різного віку отримують базові знання з операційних систем, технологій мобільної фотографії, монтажу відео на смартфоні, робототехніці, і навіть з маркетингу. Ми постійно розширюємо і наповнюємо програми навчання.
ЦитрусПрокат – оренда електротраспорта: скутерів, гіробордів, велосипедів і самокатів. Точки прокату розташовані в прогулянкових, паркових зонах. Це Аркадія в Одесі, ВДНХ в Києві.
2005: Торгова марка «Цитрус Дискаунт» була визнана Рейтингом «Народне визнання» кращим брендом.
2017:
1. Retail Awards «Вибір споживача 2017» - мережа магазинів портативної електроніки Цитрус, 1 місце.
2. Retail & Development Business Awards 2017 рік. Компанія «Цитрус» виграла одразу в двох номінаціях:
3. МегаЦитрус в Одесі переміг в конкурсі ритейл-дизайнів Best Retailers Design 2017. Він був удостоєний престижної нагороди в номінації «Побутова техніка та електроніка»
4. Arricano Awards - 2017. Цитрус - найкреативніший орендар, «Wow-wow-wow року!»
2018:
1. Спецпроект журналу «Фокус» з рейтингом управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти».
2. Цитрус – переможець в категорії «Краща ритейл-компанія: електроніка».
3. Рейтинг кращих роботодавців 2018 року, оприлюднений міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна складений на основі однойменного дослідження.
Однією з основних стратегій просування компанії є креатив і властивий тільки нам підхід до реклами.
Ми ніколи не повторюємо за іншими, самі створюємо тренди, сміливо дивимося в майбутнє, просуваємо не тільки
себе, але й шляхетні ідеї.
Сьогодні «Цитрус» – один з ключових гравців Digital Media реклами в Україні. Цитрус – це яскрава команда з
незвичайними і сміливими ідеями:
Команда Цитруса регулярно бере участь у власних вірусних комунікаціях. Наприклад, в рамках рекламної кампанії Meizu проводився конкурс в Instagram «Я і моя табуретка», де потрібно було робити Селфі на табуретку або слухати на ній музику. Першими учасниками і обкладинкою стали співробітники Цитруса.
У січні 2019 року Цитрус на своїй сторінці Інстаграм приєдналися до Челленджу під назвою
Adele Challenge у відповідь на
заяву співачки Адель залишити сцену.
Предметами, що становлять співачку і аудиторію, що підспівує їй, стали музичні колонки.
Ми відомі не тільки маркетингом, але і добрими справами.
«Благодіємо» самі, і в компанії з інфлюенсерами та нашими покупцями:
Ведемо свій канал в YouTube! Тут огляди, порівняння новинок зі світу техніки і презентації гаджетів. Канал має понад 500 тисяч підписників і регулярно оновлюється.
Про подробиці корпоративного життя, акції, знижки, новинки в світі технологій для комфорту і продуктивності ми розповідаємо в блозі і в соціальних мережах. У Інстаграм та Фейсбук – влаштовуємо чесні розіграші та інтерактиви, тут можна стати до нас ближче, висловити свою думку і дізнаватися все важливе зі світу гаджетів раніше за інших.
СЕО
Вадим Лисюк
Департамент Маркетингу
Валентина Комарова
Комерційний департамент
Сергій Бондаренко
Операційний департамент
Вадим Танченко
Юридичний департамент
Сергій Чалбаш
Департамент фінансів
Нікуліна Алла
Департамент інтернет продажів
Семен Рижков
Департамент Персоналу
Оксана Фурман
Департамент логістики
Наталія Пуляженкова
Департамент безпеки
Віталій Чофу
Департамент підтримки клієнтів
Юлія Паламарчук
Департамент цифрової трансформації
Роман Романов
Бізнес юніт Цитрус Сервіс
Дмитро Русов